Afspraken beheren via de TimeSteps app

Als gebruiker van de TimeSteps app kun je zelf ook afspraken aanmaken. Hier kun je alleen een titel, datum en tijdstip invullen. Zo kun je toch zelf beheer houden over de agenda.

Afspraken wijzigen of verwijderen:

Als de instelling aan staat om zelf afspraken aan te maken, is het ook mogelijk om afspraken te wijzigen en verwijderen. Bij wijzigen is het alleen mogelijk de titel, datum en tijdstip te wijzigen.

Wanneer een afspraak is aangepast ontvang jij als mantelzorger een melding. Wanneer een afspraak wordt verwijdert in de TimeSteps app, is deze nog niet helemaal verwijdert. De afspraak verandert alleen van status in de Mantelzorg App. Deze verandert van,

'zichtbaar'

naar 'niet zichtbaar'.

Jij kunt dan als mantelzorger beoordelen of deze afspraak echt verwijdert moet worden, of moet worden teruggezet en weer zichtbaar gemaakt in de TimeSteps app.

Zelfmanagement uitschakelen.

Is zelfmanagement te ingewikkeld en geeft dit onrust? Dan is het mogelijk het zelfmanagement uit te schakelen. De TimeSteps app wordt dan een 'alleen lezen' agenda. Het aanmaken, wijzigen en verwijderen van afspraken gebeurt volledig via de Mantelzorg Web App. Zie hieronder hoe je zelfmanagement uitschakelt en het 'plusje' onderin verdwijnt:

Is jouw vraag beantwoord? Bedankt voor de feedback Er is een probleem met het indienen van jouw feedback

Meer hulp nodig? Neem contact op Neem contact op